راهنمای جامع انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

۷۷ بازديد

به طور معمول داوطلبان قبل از شرکت در کنکور، دغدغه کسب رتبه قبولی آزمون را دارند اما پس از اعلام نتایج اولیه آزمون، این دغدغه به دغدغه انتخاب رشته تغییر می یابد. انجام انتخاب رشته صحیح و چیدمان اصولی کد رشته محل ها می تواند نتیجه نهایی آزمون ارشد را تغییر دهد و از همین رو بایستی با افراد با تجربه در این زمینه مشورت کنید و یا از مشاوران انتخاب رشته راهنمایی دریافت نمایید. 

معمولا انتخاب رشته آزمون ارشد منوط به پرداخت هزینه انتخاب رشته می باشد و دانشگاه آزاد برخلاف سایر دانشگاه های (روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس های خودگردان)، برای ثبت کد رشته محل های منتخب داوطلبان، هزینه مجزایی دریافت می کند. بدین گونه که پس از ورود به سامانه انتخاب رشته بایستی کد دسترس و کد ملی را وارد کنید و سپس به پنل کاربری که با نام شما از قبل تشکیل شده است، هدایت خواهید شد.

پس از آن لازم است مبلغ انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد را پرداخت کنید تا از سمت سامانه، مجاز شوید تا به مرحله بعد راه یابید. معمولا هزینه انتخاب رشته ارشد آزاد همزمان با آغاز زمان انتخاب رشته، تعیین می شود و به اطلاع شرکت کنندگان می رسد و در سال جاری، این مبلغ معادل 190 هزار تومان اعلام شده است. 






منبع: انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.