نحوه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر 1400

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

نحوه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر 1400

۱۳۳ بازديد

نحوه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر سوال بسیاری از علاقمندان این آزمون می باشد زیرا پس از شرکت در کنکور این گروه، بایستی به اعلام علاقمندی نسبت به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر بپردازند و ضرورت آشنایی با راهنمای ثبت نام آزمون عملی هنر نمایان است. ما در تیم مشاوره تحصیلی مشاوران برتر این اهمیت را درک نموده ایم و در این مقاله به توضیح مرحله به مرحله و تصویری نحوه ثبت نام آزمون نامبرده پرداخته ایم.

ثبت نام آزمون عملی هنر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

نحوه ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر 1400

بسیاری از داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور هنر، این آزمون را به عنوان تنها گروه آزمایشی خود انتخاب نموده اند و برخی دیگر نیز علاوه بر گروه آزمایشی اصلی خود (علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی فیزیک) در کنکور هنر نیز شرکت می کنند.

در هر حال شما عزیزان بایستی در دو کارنامه، نمره قبولی کسب نمایید:

  1. نمونه کارنامه های قبولی کنکور هنر 1399
  2. کارنامه قبولی آزمون عملی هنر

چنانچه در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 1400، کارنامه قابل قبولی دریافت کنید و حدنصاب تراز و رتبه مورد نیاز دانشگاه ها را کسب نموده باشید، اما در آزمون عملی کنکور هنر شرکت ننموده باشید، امکان ورود به دانشگاه را نخواهید داشت. 






راهنمای ثبت نام آزمون عملی کنکور هنر 1400

ساخت کاردستی هنر خلاقیت را در افراد بالا می برد و به همین منظور خانواده ها دوست دارند کاردستی های مختلفی را به کودکشان آموزش دهند. ما هم در این مقاله ۶ کاردستی ساده و خلاقانه مختص کودکان را به شما آموزش می دهیم.

مقدمه:

وقتی بچه ها کاردستی می سازن علاوه بر اینکه با شکل ظاهری و ماهیت وسایل و موجودات آشنا می شوند با یادگیری هر چه بهتر کاربرد آن کاردستی تأثیر ذهنی شفاف و طولانی مدتی از آن در ذهن بچه ها بجای می ماند. برای همین هم خیلی از والدین سعی می کنند که تا حد ممکن فرزندشان دارای مهارت های دستی و فکری بیشتری باشد. پس اگر شما هم تصمیم گرفته اید هنر و مهارت خلاقیت کودکتان را تقویت کنید به آنها کمک کنید تا با ساخت کاردستی های مختلف و متنوع در همه زمینه ها استعدادها و تجربیات جدیدی کشف کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.