نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش

۸۰ بازديد

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش در سال جاری تغییر کرده است؛ چرا که در سال های اخیر ثبت نام در آزمون استخدامی آموزگاری و دییری به طور همزمان صورت می گرفت و داوطلبان می بایست صرفا در یک آزمون تحت عنوان آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت می کردند اما در سال 1401 آزمون استخدام آموزگار ابتدائی و استثنائی لینک مجزایی را در سامانه سنجش آموزش کشور به خود اختصاص داد. تیم نویسندگان مشاوران برتر جهت راهنمایی شما همراهان گرامی در این مقاله به نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی می پردازد.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی درج می شود.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدائی آموزش و پرورش 1402

همانطور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی به تازگی دستخوش مجموعه از تغییرات شده است. از همین رو در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش، سوالات بسیاری از سوی داوطلبان مطرح می شود. در ادامه راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنایی را به صورت گام به گام ذکر می کنیم تا پس از وارد شدن به سامانه سنجش آموزش کشور، قادر به انجام صحیح روند نام نویسی خود باشید. 







منبع: نحوه ثبت نام استخدام اموزگار ابتدایی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.