ثبت نام کنکور زبان اردیبهشت ماه 1403

مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی

ثبت نام کنکور زبان اردیبهشت ماه 1403

۸۸ بازديد

زبان یکی از پرطرفدارترین رشته ها در کنکور سراسری به حساب می آید. سالانه داوطلبان بسیاری قصد ورود به رشته زبان را دارند. کنکور زبان از آزمون های شناور محسوب می شود. شناور بودن یک کنکور، به معنای این است که شما علاوه بر یکی از گروه های اصلی (کنکور ریاضی، کنکور تجربی، کنکور انسانی) در (کنکور شناور هنر و یا کنکور شناور زبان)، شرکت کنند. ثبت نام کنکور اردیبهشت ماه نیز دارای شرایط و مراحلی می باشد که بایستی متقاضیان اطلاع کافی را دارا باشند. در این مقاله شما را با نحوه نام نویسی آزمون زبان اردیبهشت ماه آشنا خواهیم کرد.

ثبت نام آزمون سراسری زبان اردیبهشت ماه از طریق سامانه اینترنتی Sanjesh.org انجام می پذیرد.

ثبت نام کنکور الکترونیکی زبان اردیبهشت ماه 1403

هرساله ایران به برگزاری کنکورهای سراسری می پردازد که تمامی آن ها با استفاده از دفترچه های سوال و پاسخنامه های کاغذی است. پس از شیوع کرونا، بیشتر موسسات، مدارس و دانشگاه به سمت و سوی برگزاری آزمون های هوشمند و الکترونیکی روی آوردند. با استفاده از این طرح صرفه جویی بسیاری در استفاده از کاغذ و قلم می شود و داوطلبان با استفاده از رایانه های هوشمند، سوالات آزمون های خود را پاسخ می دهند. سازمان سنجش و آموزش کشور نیز سعی بر این دارد تا از سال آینده اقدام به برگزاری کنکور الکترونیکی کند. درنتیجه تمامی مراحل ثبت نام کنکور زبان اردیبهشت ماه نیز به صورت الکترونیکی می باشد.


ثبت نام کنکور زبان اردیبهشت ماه 1403

از سال 1402 برگزاری کنکور به سه بار در سال سمت و سو گرفت، (کنکور سراسری اردیبهشت ماه، کنکور سراسری تیر ماه و کنکور دانشگاه فرهنگیان) زمان های برگزاری آزمون های سراسری می باشند. سازمان سنجش و آموزش کشور مجری برگزار کننده کنکورهای سراسری می باشد. متقاضیانی که قصد ورود به دانشگاه در رشته زبان در اریبهشت ماه را دارند، بایستی در سامانه اینترنتی سنجش ثبت نام کرده و در صورت واجد شرایط بودن، اقدام به مطالعه و شرکت در کنکور کنند. داوطلبان می بایست پیش از نام نویسی، با رفتن به سایت مذکور، دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را دانلود کرده و پس از مطالعه دفترچه، فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند. نام نویسی آزمون زبان اردیبهشت ماه نیز به صورت اینترنتی و با این شرایط و ضوابط انجام می پذیرد.








منبع: کنکور زبان اردیبهشت ماه 1403
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.